Tabor specjalny


sr53-01_01.jpg (102509 bytes)sr53-05_2.jpg (99115 bytes)
SR53-05
26 sierpnia 2003 r.
Wagon utrzymania sieci trakcyjnej SR53-05 na stacji w Tarnowie.

CHOT50-II.jpg (58668 bytes)CHOT50-I.jpg (57325 bytes)
CHOT 50 AM-01
26 sierpnia 2001 r.
CHOT 50 AM-01 czyli chemiczna odchwaszczarka torów. Składa się z wagonu-maszynowni oraz 3 zbiorników. Prod. ZNTK Stargard. Stacjonuje na torach byłego Zakładu Napraw Infrastruktury (IN) w Dębicy.

 CHOT50A-04_1.jpg (83956 bytes)
CHOT-50A-04
30 lipca 2002 r.
Odchwaszczarka CHOT-50A-04 na stacji w Kozłowie. Posiada nieco inny wagon-maszynownię (nr 594947). Należy do IN Katowice.

prsm04-50_2.jpg (58175 bytes)prsm04-50_1.jpg (59986 bytes)
PRSM-04-50

28 stycznia 2002 r.
Zgrzewarka szyn PRSM-04-50 w Tarnowie. Prod. ZSRR (1991 r.). Należy do IN Kraków.
prsm04-50_3.jpg (81458 bytes)
PRSM-04-50
16 kwietnia 2003 r.
We Woli Rzędzińskiej prowadząc pociąg roboczy. 
plug1.jpg (48266 bytes)
411S-57 (593974 XUa)
2
8 września 2000 r.
Pług odśnieżny 411S-57 (593974 XUa) na torach byłego Zakładu Napraw Infrastruktury (IN) w Dębicy. Obecnie pługi należą do Zakładów Linii Kolejowych. Prod. ZNTK Stargard (1978 r.). 
plug2.jpg (51446 bytes)
593963 XUa

2
8 września 2000 r.
Pług odśnieżny 593963 XUa na torach byłego Zakładu Napraw Infrastruktury (IN) w Dębicy. Prod. 1960 r.
411s-36_1.jpg (59837 bytes)
411S-36
20 grudnia 2002 r.
Pług odśnieżny 411S-36 po naprawie w ZPNTMiU w Dębicy. Prod. ZNTK Stargard (1977 r.). 
411s-48-1.jpg (33736 bytes)
411S-48 (593947 XUa)
23 lutego 2002 r.
Pług odśnieżny 411S-48 (593947 XUa) na stacji w Tarnowie. Należy do Zakładu Linii Kolejowych w Krakowie.
em120-01_1.jpg (51798 bytes)
EM120-01

9 października 2001 r.
Drezyna pomiarowa EM120-01 z wagonem socjalnym wjeżdża do Woli Rzędzińskiej. Służy do pomiaru geometrii toru. Prod. Plasser & Theurer. Należy do Ośrodka Diagnostyki i Spawalnictwa Nawierzchni Kolejowej w Warszawie. 
drezyna1.jpg (49829 bytes)
EM120-02

11 października 2000 r.
Drezyna pomiarowa EM120-02 z wagonem socjalnym wyjeżdża z Dębicy.
drez3.jpg (66914 bytes)
WM15A-396
27 maja 2001 r.
Drezyna WM15A-396 w Ropczycach. Drezyna należała do Sekcji Eksploatacji (ISE) w Dębicy. Po jej likwidacji w 2002 r. należy do ISE Rzeszów.
wm10_1.jpg (56314 bytes)
WM10L-281

9 października 2001 r.
Drezyna WM10L-281 na stacji Wola Rzędzińska. Prod. Kolejowe Zakłady Maszyn i Sprzętu Drogowego Racibórz w Raciborzu. Należy do Sekcji Eksploatacji (ISE) w Tarnowie.
sieciowa2.jpg (87970 bytes)sieciowa1.jpg (54306 bytes)
WM15P 16M
19 Sierpnia 2001 r.
Pociąg pogotowia sieciowego WM15P 16M podczas pracy na stacji we Woli Rzędzińskiej. Należał do EZSZ Ropczyce. Po likwidacji w 2002 r. sekcji w Ropczycach drezyna została przeniesiona do sekcji w Strażowie.
drezyna4.jpg (79965 bytes)drezyna5.jpg (51806 bytes)
MS-W-01
27 grudnia 2000 r.
Mikrobus szynowy MS-W-01 (nr 179) z platformą szynową PP-W-01 (nr 1913) we Woli Rzędzińskiej. Prod. KZM Kolzam (1988 r.). Służy do szybkiej naprawy torów kolejowych. Należy do Sekcji Eksploatacji (ISE) w Tarnowie.
SPENO-I.jpg (38518 bytes)SPENO-II.jpg (38917 bytes)SPENO-III.jpg (54537 bytes)
SPENO
7 marca 1999 r.
Szwajcarski pociąg szlifierski SPENO  podczas jazdy roboczej między Tarnowem i Wolą Rzędzińską.
Pociąg szlifierski SPENO posiada dwie lokomotywy, wagon pomiarowy, cztery wagony z urządzeniami szlifującymi oraz dwa warsztatowo-socjalne. Do szlifowania używa się tarcz z domieszką diamentu. Kamienie wystarczają na ok. 6 godzin pracy.

strona głównado góry